6 Şubat 2013 Çarşamba

Aşk...







              Bu güzel aşşk kokan yastıkları yapmak çok kolay, benim gibi hiç dikiş beceriniz yoksa bile sadece istemek yetiyor arkadaşlar...Sadece biraz kumaş, makas,iğne ve iplikle herşey halloluveriyor ...

        Microsoft Word'den istediğimiz ismin harfleri, yazı tipini Cooper Black, yazı tipi boyutunu da size uygun ebatta seçip çıktı aldıktan sonra harfleri tek tek keserek kalıp olarak kullanıyoruz.Kumaşın kenarlarını atmaması için teğelleyip gizli dikişle yastıların üzerine dikiyoruuz....










Ve sonuç....






Aşkınız bol....huzurunuz daimi olsun...Mutlu sabahlar.

3 yorum:

  1. Gülcan Hanım bayıldım bu yastıklara. Hemen uygulayacağım bunları.

    YanıtlaSil
  2. Yastıklar çok hoş...bloğunuzu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ellerinize sağlık... En kısa sürede bir benzerini yapmak istiyorum ben de...

    YanıtlaSil