25 Ağustos 2013 Pazar

25. HAFTAMIZ...

              Haftalar hızla geçiyor ve ben çok heyecanla ve sabırsızlanarak ve de koca göbeğimle her an doğuracakmış endişesiyle geçiriyorum, son 2 hafta da daha fazla şiştim sanki gece krampları,mide yanmaları,ekşimeleri,ayaklarım ayı patisiyle eşdeğer durumlarım allah eşime sabır versin sağ yat olmuyor sola yat olmuyor destekli dönememek çok zoooor...sürekli mızıldayan biriyle aynı evde yaşamak ve üstelik hareketli bir erkek çocuk babası da olmak ta  cabası...zavallı kocam az kaldı biraz sabır elini sıcak sudan soğuk suya sokmayacağım senin demek geçiyor içimden:) fiziksel hamileliğin içinde varolmayıp dışardan bu duygusallığı ve eziyeti yaşamak zor olmalı ...

                  Şeker testim güzel çıktı biraz şüpheleniyordum şekerimden ama çok şükür herşey yolunda, kan rezervlerim azalmaya başlamış çünkü ek destek kan ilaçlarımı yeterli almadım ne yalan söyliyeyim ilaç içmeyi hiç sevmiyorum, ama doğum sonrası zorluk çekmemek için zorluyorum kendimi.

                   Ela'm güzel kızım artık tekmelerinle karnımda dalgalar oluşturmaya başladın bile artık senin her uzvunu hissedebiliyorum:)

Arda Abi'nin notu: Ailemiz için büyük bir yenilik oldu ,bu benim ilk kardeşim ve ona iyi bakıp gülümün hayatını güzel geçirmesini istiyorum.❤





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder