1 Mart 2014 Cumartesi

MART VE ELVEDA KIŞ...




   Ay bir bloger'ın olmazsa olmazı hanım dilendi bey beğendi modelim...Kuzenim Figen için doğum hediyesi yapmayı planlıyorum kenar için de sık iğne dolgu yapmaya karar verdim düz hatları daha çok seviyorum ayy tabi bu tatlı cadı bana izin verirse tüm şirinliğini kullanarak beni her şeyden esirgiyor son zamanlarda ama olsun, onun bu kısa sürede müthiş gelişmesini gözlemlemek büyük keyif hiçbir şeyini kaçırmak istemiyorum...





        Muhtemelen ben bu çayı tam içeceğim sırada avazını açacak ki öylede oldu ama inatla bu güzel İzmir'in kapalı ve yağmurlu havasında (ben kasım doğumluyum bu havaya bayılırım) çay keyfimi kimse engelleyemez :)) bir kucağımda Ela bir elimde çay yine keyfimi yaparım ben.



Size de sevdiklerinizle bol keyifli hafta sonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder