27 Mart 2014 Perşembe

MİM'LENDİMMM...

    Mim olayı da ne olaki der dururum gördükçe herhalde birgün sırada bana gelecek ve birgün ben de bu cevaplarla kendimi tanıtma fırsatı bulabilirim derdim içimden demeye kalmadı pat :) işte sevgili cansel mimlememiş mi!!!! ay nası sevindim beni de bir duyan gören var şükürler olsun:) nasıl olacak derken baktım aynı sorular kopyala yapıştır yaparak aşağıda kendimi ifade ettim nitekim.Cansel'cim çok teşekkür ederim...ıhm ıhm...


1-NEDEN BLOG ADIN?
Klasik bir akrep kanıdınıyım ama yükselenim balık bazen her şeyi fazlaca toz pembe görebiliyorum bu dünyaya da bazen bu gözlüklerle bakmak gerekiyor, benim de dolabımda birikenleri ve bunları hafızamda değilde karşımda görmek istediğimden bu mecrada kendime bir yer açtım ve pembe gözlükte takılınca dolabım oldu mu pembe:))


2-HAYAT FELSEFENİ BELİRLEYEN SÖZ NEDİR?
Söylediklerinize dikkat edin; düşüncelere dönüşür,Düşüncelerinize dikkat edin; duygularınıza dönüşür,Duygularınıza dikkat edin; davranışlarınıza dönüşür,Davranışlarınıza dikkat edin; alışkanlıklarınıza dönüşür,Alışkanlıklarınıza dikkat edin; değerlerinize dönüşür,Değerlerinize dikkat edin; karakterinize dönüşür,Karakterinize dikkat edin; kaderinize dönüşür.

3-KENDİMLE İLGİLİ 3'Ü DOĞRU 4 ŞEY?

1-Hayatımda ben ve ailem  her şeyden önce gelir.
2-Kadınların sürekli 2. sınıf olduğu bir kariyer hayatım oldu ve ne çaba,emek verirsek verelim bunun önüne geçemiyeceğimiz gerçeğinin Türkiye gerçekleriyle paralel gittiğinin farkına varıp iş hayatımı noktaladım.İlk evladımı bu iş hayatı yüzünden sürekli vicdan azabıyla büttüğüm için ikinciyi bazı şeylerden yoksun kalarak kendim büyütüyorum.
3-Ergenliğe geçiş sürecinde olan oğlumla nasıl başdeceğimi bilememenin kaygısıyla ölüyorum.
4-Amaaaaan boşveeeeeeeeeer bunlarda geçer hepimiz nasıl geçirdik sanki kendini ve herkesi germe gülcaaaan güzel düşüüüüün güzel günler göreceğiz...

teşekkür ederim cansel ben de bu kadar arkadaşım :) beğendiğim sürekli takibinde olduğum sevgili HANİFE yi MİM'ledim...

4 yorum:

  1. Gülcancım cevapların çok güzel mim için çok teşekkürler ilk fırsatta cevaplayacağım İnşaAllah sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gülcancım ne güzel cevalamışsın teşekkür ederim, hiçbirşey için vicdan azabı çekme, çocuklarımız öyle ya da böyle büyüyorlar. Ergenliğe geçişle ilgili olarak da birçok çocuk gelişim-psikoloji kitabı var yardımcı olabilirler belki sana gerçi yaşamadan hiçbir şey bilinmiyor hayatta. Tekrar teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. bu ara bloglar arası bir MIM telaşı var sanırım:) Hangi bloğa baksam mimlendim diyor:)
    tebrik ederim senide:)

    YanıtlaSil
  4. evet bende senin gibiydim birden ok bana da geldi:))

    YanıtlaSil