18 Ağustos 2014 Pazartesi

BİR DOĞUM GÜNÜ AYRINTILARI...


               Biliyorsunuz oğlum Arda'nın doğum günü geçti ama gecikmeli de olsa nihayet doğum gününü yapabildim bayram ve sevgili dedeciğimin ölümü ile ertelemiştik nurlar için de yatsın canım dedem ...Hayat işte ölümler doğumlar her şey içiçe hayatta her kış oğluma bunlardan yapmalıyım dediğim temalı bir doğum günü  hep dayanılmaz sıcaklara geldiğinden elimden hiçbir şey gelmiyor ama sıktım biraz bu sefer biraz uzun bir post oldu ama belki ilham verir umuduyla kayda geçmek istedim.Uçak teması seçildi renkli dergilerden kesilip küçük mandallara selebantla tutturuldu, ipe takıldı. 




Her mandala her yıl için bir resim  konulabilir ben keçelerden harfler kestim.

Hazır kendir (knap) ipi bulmuşken bu kırpık kız ve oğlanı da yapıverdim.

Gramafon kağıdından yaptığım ponponum 8-9 kattan iyi yapılıyor aklınızda olsun,



Bu da Arap yağı bol bulunca hesabı oldu ama hoşuma gitti...

 Bulutları keçeden kestim selebantla şişlereyapıtırdım.

 ...ve benim ilk şeker hamuru ile yaptığım pastam...


 Havuç görünümlü patates pürem...



 Ve mutlu son...
                                İYİ Kİ DOĞDUN ARDAMMM...İŞTE BU DUYGU TARİFSİZ

6 yorum:

  1. Ne güzel şeyler hazırlamışsın. Oğlunun doğum günü kutlu olsun nice mutlu huzurlu sağlıklı seneler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bilirsin İzmir sıcağında ancak bu kadar...

      Sil
  2. Havuç görünümlü patates püresi ne farklı bir şey öyle.
    Oğlunuza sağlık ve umut dolu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tüm evlatlarımız için umut dolu günleri olsun, sevgiler...

      Sil
  3. Çok özenle hazırlanmış herşey , çok güzel bir doğum günü olmuş geçmişte olsa nice mutlu sağlıklı yıllar diliyorum oğluşuna Gülaycım.

    YanıtlaSil
  4. İlk pasta denemen çok başarılı görünüyor.Allah oğluna sağlık, mutluluk ve başarı versin inşallah.Dedeciğin de nurlar içinde yatsın.

    YanıtlaSil