14 Ağustos 2014 Perşembe

çilek reçeli:)




            Merhabalar, çilek zamanı geçti bir türlü yapamadım reçelini derken tam reçellik çilekler çıktı şu ağustos sıcağında karşıma almadan duramadım alıverdim 1 kilo, 1 kilo şekerle akşamdan sabaha şekerde beklettim, sabah 45 dakika bir güzel kaynattım ocaktan almadan 10 dakika önce yarım çay kaşığı limon tuzu atıp reçelimin yapım aşamasını başarıyla tamamladım.

_Oğlum! beğendin mi çilek reçelimizi?



  _ Hayır Anne kavanoz hiç süslü değil.







Sunumuda bu şekilde tamamladım...  hadi bakalım afiyetle...





2 yorum:

  1. haha:) yok yok pek süslü pek lezzetli görünüyor buradan. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Reçeliniz çok cici görünüyor. Ellerinize sağlık afiyetle yiyin inşallah.
    Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,

    YanıtlaSil